donderdag 10 juli 2014

Druk druk druk

De afgelopen periode zijn we heel druk geweest met opruimen, kleine klusjes in huis, schoonmaken, etc.....
We hebben namelijk 2 weken geleden ons huis in de verkoop gezet!

Zomaar? Nee absoluut niet 😊

Zoals jullie weten geef ik naailes en workshops. Ook organiseer ik af en toe een kinderfeestje of een vrijgezellenfeestje! Echt geweldig leuk om te doen allemaal!
(Dit doe ik onder de naam Atelier Stip, ook te vinden en te volgen op Facebook!)

De naailessen en workshops geef ik gezellig in de huiskamer aan de keukentafel onder het genot van een lekker kopje koffie en thee.
Maar ondertussen groeit het een beetje de pan uit en wordt 2 keer in de week de huiskamer verbouwd, extra tafel bijgezet, etc. Om de lessen te kunnen geven!
Daarom willen we heel graag een huis met een grote woonkeuken zodat ik wel in de gezellige huiselijke sfeer mijn lessen en workshops kan geven maar niet meer iedere keer de boel hoef te verbouwen!

Het staat nog maar net te koop, de eerste kijkers zijn al geweest maar het zou natuurlijk geweldig zijn als het snel verkocht wordt!

Wil je ons helpen?! Je kan het huis delen op je blog of facebookpagina 😉



1 opmerking:

  1. He, ik was je al kwijt, blog verwijderd was de melding die ik vandeweek kreeg. Nu heb ik de link in de lijst aangepast en kan weer meelezen. Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!